BERGKLOOSTERWEG

Bergkloosterweg 44
8034 PN Zwolle

Beheerder: Annet van der Kamp

De ateliers aan de Bergkloosterweg, vroeger School met de Bijbel (1907), zijn vooral geschikt voor ruimtelijk werkende kunstenaars. In de groene omgeving aan de rand van Zwolle is het gebouw al meer dan 25 jaar in het beheer van Stichting Ateliers Zwolle. Er worden met name sculpturen, keramiek en installaties gemaakt.

Bergkloosterweg 44
8034 PN Zwolle

Beheerder: Annet van der Kamp

• BERGKLOOSTERWEG

Sipma Fotografie
beeldend kunstenaar en fotograaf

Maarten werkt voornamelijk met analoge fotografie en verzorgt daarbij vanaf eind juni 2022 donkere kamer cursussen.

maartensipma.nl
studiosipma@gmail.com